Prochajda Českým rájem

23.03.2013 18:54

Po tůře na Dvoračky jsme dnes absolvovali poněkud klidnější procházku Českým rájem. Ráno pro nás přijela Jana s manželem a Cairo s Kazíkem si chvíli poběhali po louce, aby si na sebe zvykli a vydrželi spolu jet v kufru auta. Až mě překvapilo, jak to spolu kluci zvládli, i když Kazík se tvářil, že jsme si toho mladého pošuka mohli odpustit, protože už chce mít svůj klid :) V Sedmihorkách jsme trochu zabloudili a narazili díky tomu na pana Renčína s Barthíkem. Cairo sotva vylezl z auta a už pouštěl na staršího Bartha hrůzu. Holt ho baví prudit psi, kteří si to nechají líbit a musím říct, že mě vždy potěší, když ho někdo občas sjede jako třeba Kazík. Nemůže pořád dělat na každého ramena, puberťák jeden.

Když jsme zdárně dorazili na správné místo srazu, vyrazili jsme na výlet. Choďáků se sešlo opravdu hodně a v hromadném hemžení jsem Caira hledala očima jen podle postroje. Cesta na Hrubou Skálu proběhla v naprosté pohodě. Svítilo sluníčko, pejsci si hráli a páníčci povídali. Cairo mě vůbec nepostrádal, takže jsem šla do myší díry s tím, že můj pes už bude asi nahoře a nebo jsem ho ztratila. Nakonec jsem ho našla až před zámkem, kde se nechal drbat od turistů. Choďáci tam zaznamenali velký úspěch, neboť se o ně všichni zajímali a obdivovali je. Bohužel se od nás musela odpojit organizátorka Lenka, jelikož její fenka spadla a zranila se. Snad bude v pořádku, byla to opravdu smůla.

My ostatní pokračovali dál směr Valdštejn. Cairo objevil, že se ostatní psi nějak mají k Saidí a začal ji otravovat a oblejzat. Zákazy a povely nefungovaly, musel chvílemi na vodítko, protože jinak by ji nepřestal mučit. Prostě puberťák nadrženej neposlušnej, co na tom, že nakrývá nevlastní sestru, které se to evidentně nelíbí. Doufám, že se toho brzy zbavíme, protože je s tímhle na facku.

Jinak se ale procházka vyvedla. V Českém ráji už je nádherně, jen mezi skalami bláto a sníh, ale pořád příjemná změna oproti Jablonci. A taky jsme potkali další štěndo z Turnova, o 3 měsíce mladší slečnu Aziru. Škoda, že Cairo místo štěňátek raději běhá za fenkama.

Odpoledne Cairovi přijeli na návštěvu bíglice a pořádně si ho srovnaly. Ač jsou poloviční, vyřídilku mají dostatečně velkou na to, aby si Cairo dvakrát rozmyslel, jestli je bude otravovat. Vyběhali se spolu ještě večer venku a teď všichni vyčerpaně spinkají.